Form and Void
S1, E8: Season One Finale. After their interrogation of Geraci yields new info but no critical breaks, Hart and Cohle find themselves back at square one. However, a seemingly arbitrary detail in a photograph, along with a homeowner's old tax records, provides the pair with a vital new lead in their 17-year-old case. The two men pursue the lead to an apocalyptic confrontation.