Forsaken
S2, E8: Pastor Tom’s new church is becoming a refuge for the Returned as fear and anti-Returned rhetoric intensifies. Bellamy and Sheriff Fred are determined to track down the True Living members. Maggie is on the cusp of finding a cure for the virus. A kidnapping and a hate crime brings everything to a halt.