Fortunate Boy
S1, E9: In an extraordinary episode, we go back 10 years, and across the Atlantic, to meet Jack Devlin, undercover and at the peak of his drug and booze addiction. All the while, Angela and Anna are living a matter of miles away. His operation culminates over one fateful night, leading to a traumatising series of events, the ramifications of which follow him all the way to Little Big Bear.