Found
S1, E10: As the FBI finally detects the location of the mansion, Finley and Dunn make a startling discovery and are led on a mission to find the father of one of the soldiers from the Pakistani embassy, who has been sent on a parent mission of his own. Elsewhere, Meg is forced to testify about her connection to the secret soldier program. Gibson puts an unlikely asset to work as the search for them mansion intensifies.