Four Body Problem
S2, E17: Elsbeth visits the historic and elite funeral home owned by Arthur Greene Jr. (David Alan Grier) when his conspiracy-minded nephew goes missing. Elsbeth continues to adjust to Kaya's new role and works the case with Chandler.