Four Women and a Funeral
시즌 2, 에피소드 5: Charlotte falls for a widower...whom she meets at a fashion designer's funeral. Meanwhile, Carrie mends some fences with Mr. Big, Samantha makes the mistake of trying to seduce a celebutante's husband, and Miranda has panic attacks after buying her own place.