Four
S1, E4: While a three-thousand year old prophecy warned of the looming apocalypse, it also promised a hero: one Taoist Grandmaster who could prevail against the return of the demons. Now, as doomsday approaches, a school of aspiring young grandmasters seek their destinies as the potential savior of the world as they make friends, fight foes, and fall in love.