Fowl Work / Rash Thrash
S2, E12: When Sanjay and Craig get the once-in-a-lifetime opportunity to work at the Frycade, they soon discover Belle's secret life. Sanjay develops an allergy to Craig—could this mean the end of the dude-snake duo?