Fracture
S5, E8: Coach Taylor (Kyle Chandler) fears he is beginning to lose his grip on the team when Vince (Michael B. Jordan) alienates his teammates through his arrogance. Meanwhile, Tami (Connie Britton) worries that one of her students is being neglected at home.