Fragility
S2, E16: Davia challenges her own white fragility, and works to find a way to make things right with Andre while maintaining her job. Mariana is interviewed about her app and is finally forced to confront her feelings for Evan. Meanwhile, Raj and Isabella secretly spend time together. Callie learns something about Jamie that might change everything between them.