Fragments
S2, E6: Dr. Helen Magnus fights to save the life of one of the Sanctuary's research scientists who was viciously attacked by a seemingly docile Abnormal. Baffled by the creature's uncharacteristic behaviour, Henry tries to figure out what, or who, caused the domesticated Abnormal to react so violently.