Fran Tarkenton
S6, E12: Nancy has a tense, one-on-one, sit-down interview with Vaughn. Andy, Shane and Warren to get more cash plus passports they'll need for the family to enter Europe. Silas continues to wrestle with the fact that Lars may be his father. Meanwhile, Doug returns to Agrestic to locate his passport.