Frank the Writer
S1, E6: When Frank gets a few anecdotes published in Reader's Digest, he submits his writing samples to Ray's editor, hoping to get his own column in the newspaper. Frank, feeling he has a new lease on life, convinces Ray to submit his story ideas for the column, which he plans to call "I Was Just Thinking."