Frankenstein
Сезон 1, серия 4: Sitting and watching a depiction of himself in a Hollywood film, Frankenstein's monster int tells his side of the story. Put together with bits of bones, arms and eyeballs, this rugged creature was brought to life in a rather unusual way.