Frankie Muniz, Justin Timberlake
S1, E1: Frankie Muniz (Malcolm in the Middle) is led to believe that his car was stolen from the valet, Justin Timberlake is duped into thinking his home has been repossessed for back taxes, and Ryan Pinkston asks rude questions to celebrities on the red carpet.