Frankie's Super Shoes/Rusty's Rapid Ralph Return
S3, E4: Frankie's souped-up shoes malfunction during the basketball championship game and Rusty and Ruby need a slam dunk of an idea to save him. Liam forgets to bring his favorite toy on vacation so Rusty and Ruby build a jet to catch up to his plane.