Frank's Tribute
S3, E16: Frank is elected "Man of the Year" down at the Lodge and a reluctant Ray and Robert are enlisted to prepare his tribute. When they show up at the Lodge to interview Frank's friends for the testimonial video, they're more than a little shocked by the intense passion behind the guy's comments about their father.