Freak Show
S4, E3: Jane takes on a wrongful termination case but soon becomes convinced there may be more to her client than meets the eye. Kim and Parker team up to represent Owen’s sister in her divorce hearing while Grayson helps Stacy and Nikki with the legal matters to getting their business in order.