Freakshow
S2, E9: Max Doyle was an orphan raised in the circus with an ax to grind. All his life Max has felt a lack of belonging, a feeling that was only partially assuaged by turning himself into a premiere escape artist. It's that talent that the Breakout Kings are up against as they track Max. Meanwhile, not all of the Kings are on the case, at least one stays back to follow a clue left by their nemesis Damian--with disastrous consequences. Jason Behr guest stars.