Para - We Are King Free Choice
S1, E6: As they struggle to process the job's devastating fallout, Rasaq confronts her future with Hatam, Fanta meets with the school counselor, Jazz's video shoot ends in commotion and Hajra finds herself in trouble with the law -- again.