Free, Not Free
Сезон 1, серия 5: Protesters surround the courthouse as Judge Brinkley decides Meek’s fate. Even prosecutors agree that his case should be overturned, but the Judge’s decision leaves lawyers scrambling for a new plan. Meek finds himself at the center of a huge national movement as he struggles to overcome the trauma of his prison experience and create a legacy that could change the system forever.