Frenemies Chapter Ten: The Killer
S3, E10: Courtney (Brec Bassinger) and the team regroup after a dramatic confrontation leaves battle lines clearly drawn. A terrifying discovery made by Mike (Trae Romano) and Jakeem (Alkoya Brunson) forces Pat (Luke Wilson) and Sylvester (Joel McHale) to go on high alert. Finally, Paula (Joy Osmanski) and Larry (Neil Hopkins) take matters into their own hands to make things right.