Frenemies Chapter Two: The Suspects
시즌 3, 에피소드 2: After stumbling upon a suspicious murder in Blue Valley, the JSA begin looking at potential suspects. A tense run-in with The Shade makes Courtney and Pat realize that Sylvester’s old ways could land them in hot water. Finally, Barbara steps in to help Paula, whose attempt at fitting in has not gone so well.