The Middle Friends, Lies and Videotapes
S2, E15: Fearing that a friendless Brick could be missing out on his childhood, Frankie makes it her mission to find a suitable friend for him. Meanwhile, after Mike forbids Sue from seeing an R-rated film, she goes against her father's wishes and sneaks into a movie theater with her friend Carly (guest star BLAINE SAUNDERS); and Axl and his band need a hot chick to appear in their online music video and attempt to shoot footage of their sexy biology teacher, Ms. Devereaux (guest star KRISTIN CAVALLARI) -- without her knowledge or consent.