Frinkenstein's Monster
S35, E11: Professor Frink secretly helps Homer, through a zoom interview, land a high-level position at a state-of-the-art nuclear plant in Shelbyville. But since Homer lacks the skills to actually perform the job, Frink must monitor Homer’s work situation remotely and dictate his every word… causing Frink to fear he’s created a monster.