S9, E17: A man is shot in the head at the infamous Star Room, but none of the patrons saw what happened—including Crabtree, who was there enjoying the burlesque performance. Murdoch and Brackenreid travel to Buffalo, the victim’s hometown, where they find connections to the Black Hand.