From Drug Dealer in Valby to Mastermind in Spain
S1, E1: As a teenager, Claus Malmqvist starts to make easy money by selling cannabis. Soon his career picks up speed, and in a few years the boy from Valby became one of the biggest drug gangsters in Europe.