From Here to Eternity
S3, E2: Zoila and Valentina are each faced with a serious decision about their future. Meanwhile, when Marisol begins a new business venture, Carmen insists on being her first client. Blanca struggles with her new employer and discovers a disturbing secret. An unexpected visitor arrives in Beverly Hills.