From Junk to Gem
S1, E6: Oceans apart from China in South Carolina, Edwin and his crew attempt to turn a pile of junk into a junk. A classic Chinese junk ship that is. These majestic sailing vessels, featuring multiple masts designed to sail in heavy winds and rough waters.