From Knight to Templar: Geofroi de Champagne
시즌 1, 에피소드 2: The Medieval period of history was extremely violent. Lands were regularly invaded, leading to long wars, frequent battles, and siege situations that could last months. This was the period of the Norman conquest and the battle of Hastings in England. Warfare strategy, tactics, and weapons technology were transforming to adapt to these new battle situations.