From Poppin' Bottles to Baby Bottles
Сезон 1, серия 1: Nine months after attending a fraternity party, Kayla gets the biggest surprise of her young life. Even while working as a medical assistant, Tiffany is shocked when a terrible stomach pain turns out to be a full-term baby.