From Protector to Predator
S2, E2: Rickielee Pelo wanted the perfect family. After marrying policeman Jeff Pelo, she felt like her dreams had come true. When Jeff becomes the suspect in a serial rapist case, she stands by him. When Jeff is found guilty and Rickielee questions her beliefs.