From Selfie to Stable
Сезон 1, серия 1: Upon arrival, things kick off right away. Dairy farmer Pier Jan puts the influencers straight to work shoveling manure, and if that wasn't bad enough, they'll also have to sleep in a hay barn for the next few days. In the countryside, you eat what's on the table. But while cooking with the locals, tensions within the group flare up almost immediately. And that leads to a fiery first elimination.