From the Ashes
S1, E17: As the conspiracy surrounding Sanderson & Yao reaches a boiling point, the only man who can get to the bottom of it has abandoned the “grind” and enrolled in law school. Stewart, desperate for Dean’s help, will go to any lengths to turn his brother back into “The Grinder”.