From the Bathroom
S1, E3: Sometimes a person just needs a place to pee! No one knows that better than trans entertainer-activists Rocco Kayiatos and Mariana Mar. The duo reclaim public restrooms as gender neutral while cracking wise (and wisely) about the issues surrounding today's controversial bathroom politics.