From the Horse's Mouth
S7, E16: Jessica and detective Harry McGraw (Angela Lansbury, Jerry Orbach) investigate the murder of a Thoroughbred owner (Kevin McCarthy) whose prize horse has sired two unplanned foals. Guest star: Maxwell Caulfield.