From the Sea of Suffering to the Faraway Shore
S1, E5: Niko and Lyra are received by the Shrimp King, only to learn the Shrimpfolk are about to engage in a futile battle with the ferocious Mantigore to finally free the captured Dolphin Queen. Mandok forms an uneasy alliance.