From the Swamp of Sorrow to the Hills of Humiliation
Сезон 1, серия 3: Niko's team reaches Carapace, the perfect hiding spot, only to discover the voracious Mugwhump In its place. Chompsky, Carapace's last citizen, helps Niko and Lyra face this bloated menace, and discover a better goal than hiding.