From the Temple of Champions to the Bridge of Doom
Сезон 1, серия 1: Mandok accidentally releases Niko from a magical chrysalis. Instead of a fully-grown Champion of Carondolet, ghostly princess Lyra finds a ten year old boy. Lyra must lead NIko across the Bridge of Doom, but when the horrible Xerxes returns and attacks, Lyra has no choice but to put her faith in untested Niko.