Frontotemporal
Сезон 6, серия 10: Bull and Chunk aim to prove that their client, a woman on trial for murder, committed the crime due to a lack of behavioral control caused by a brain tumor. Also, Taylor's professional and personal worlds come crashing down when she's suspected by the FBI for cybercrimes, and her ex-husband blindsides her regarding their son.