Fruit of the Poisoned Tree
S1, E6: When Klaus discovers Hayley's life is being threatened, he goes to extreme lengths to protect her and their unborn baby. Having a difficult time dealing with the tragic events of her past, Cami turns to Father Kieran for guidance. Feeling as though he can trust no one, Marcel visits an old friend to seek out some advice, while Davina takes steps to learn how to control her magic. Finally, Klaus delivers some surprising news to Father Kieran.