Fueling the Fire
S1, E2: The first storm of the winter is fast approaching so the entire Kilcher homestead must race to finish preparing for the next eight months. Atz Sr. races ahead of the storm to lead a herd of cattle on a dangerous trek across flooded glacial rivers.