Fuensanta
S1, E6: Safir, Sonia, and Ángel manage to descend to the foundations of Fuensanta's catacombs. There, they find something capable of unleashing their worst nightmares. The oldest pain. The most ancient fear. A primal darkness that has decided to emerge from the depths of Fuensanta.