Fuga de amor
시즌 1, 에피소드 4: Fabiola and Andrea say their last goodbye to their parents. Ramon and Sofia escape to Mexico City and ask a truck driver for help, but they run into Jacinto again. Hortensia throws Juana out of the house because she believes that she is cajoling Julio.