Fugitives Caught on Tape
S1, E2: Law enforcement officers pursue fugitives on the run. Officers in Florida pursue a man who stole two police cars in the same day; shots are fired as deputies engage in a foot chase with an alleged cop killer; police respond to a report of a man attacked with a machete; and more.