Full-Auto Cerberus!!!!
S1, E5: It's the last battle of the class-change race, and Nozomi is up. Ujibe's training swimsuit has helped craft her body and she's rearing and ready to go. She's up against Fujisaki Kotone from the Elite Class. Fujisaki's mother and sister both have experience as top-class Keijo athletes, which makes her a thoroughbred. Fujisaki dons headphones, barely paying attention to anything going on around her, but has a secret technique in her wings. You'll have to watch to see who wins this battle.