Full Boyle
시즌 1, 에피소드 17: Detective Boyle's new romance has upped his swagger, but Jake intervenes before his colleague goes "Full Boyle" and gets too serious, too soon, with his girlfriend (guest star Marilu Henner). Meanwhile, Rosa and Amy have trouble taking a costumed citizen crime-fighter seriously, and Captain Holt has a new opponent.