Full Circle
S2, E19: Maci celebrates Bentley turning 16. Leah Shirley starts therapy to address trauma from Amber. Cate and Tyler prepare for Rya's first day of school and debate reconnecting with Tyler's dad, Butch. Mackenzie confronts Gannon about sex and respecting girls.