Full Commitment
Сезон 2, серия 11: As federal agents look for the shooters who attacked him and Winona, Raylan’s (Timothy Olyphant) own search leads him to confront Mags Bennett (Margo Martindale). As Gary Hawkins’s (guest star William Ragsdale) shady dealings threaten to engulf Raylan, too, the battle between the Bennetts and the Crowders for control of crime in Harlan heats up.