Full Throttle Murder
S3, E1: In 2021, with the clubs all locked down for COVID, young women in Northern California flock to an underground car scene called a “sideshow.” However, when 19-year-old Leilani Beauchamp starts turning heads, things go from fast and furious to deadly.